keskiviikko 14. syyskuuta 2016

Syyskuun Jolie box


Jolie box syyskuu 2016

Pakko hehkutella taas Jolie boxia, jonka kipaisin hakemassa heti saapumisilmoituksen tultua ja jonka avaaminen jännittää edelleen yhtä paljon. Syyskuun boxi oli mulle just sopiva, kun kaikki täysikokoiset tuotteet olivat juuri sellaisia mitä tarvitsinkin tai joita olin odottanut pääseväni kokeilemaan.

Mulla on ollut jo jonkin aikaa etsinnässä alkoholiton kasvovesi ja nyt, kuin tilauksesta, sellanen sitten Jolie boxista löytyi. Couleur Caramelin kasvoveden luvataan raikastavan ja rauhoittavan, mutta myös kirkastavan kasvojen ihoa. Parin käyttökerran perusteella ainakin itselleni tämä sopii.

Myös Iroisien puhdistusaine oli iloinen yllätys. Oon nyt jo hetken käyttänyt Madaran syväpuhdistusvaahtoa, johon oon ollut tyytyväinen, mutta ihan mielenkiinnosta kokeilen muitakin puhdistustuotteita, jos vaikka löytyisi joku vieläkin parempi. Omassa käytössä tuo Madaran vaahto on nimittäin tuntunut hieman tujulta, joten ilmojen kylmetessä ja talven lähestyessä joku hellävaraisempi vaihtoehto on hyvä olla olemassa.

Viime kuussa boxista saatu Couleur Caramelin huulipunakynä osoittautui sen verran hyväksi, että ilahduin kun meikkipussiin tuli syyskuun boxinkin mukana täydennystä. Näissä yllätysboxien meikeissä on vähän se huono puoli, että kaikki sävyt eivät kaikille sovi ja välttämättä tämä nyt tullut Alima Puren keskiruskea kulmakynäkään ei kaikkia saajia miellytä, mutta mulle se oli onneksi oikein sopiva.

 Eli lyhyesti tiivistäen: money well spent. Jälleen kerran.


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!