tiistai 9. elokuuta 2016

Elokuun Jolie box

Piti kirjoittaa sairaalakassista, mutta koska elokuun Jolie box ehti saapua ennen vauvaa, on pakko tarttua tähän aiheeseen.

Kerroin kesäkuussa ensimmäisestä saamastani Jolie boxista, ja olin jo silloin aika vakuuttunut. Nyt kun kolmen kuukauden tilausjakson viimeinen boksi saapui, olin jo hyvissä ajoin ennen sitä tilannut uuden, tällä kertaa pidemmän, 6kk:n jakson.

Heinäkuun boksi ei nimittäin ollut pettymys, eikä ollut elokuukaan. Kolmen kuukauden perusteella voin sanoa, että siirtymiseni luonnonkosmetiikkaan on ottanut eteenpäin melkoisen harppauksen juurikin Jolie boxin ansiosta. Tuotteisiin tutustuminen ei voisi olla helpompaa ja olen löytänyt uusia suosikkeja, jotka tulevat jäämään käyttöön. Okei, olen ehkä muutenkin hurahtanut aiheeseen enemmän kuin osaisin odottaa, kun olen huomannut, että luonnonkosmetiikkakin todella toimii ja usein vielä tavallista paremmin.

Jolie box elokuu 2016

Elokuun boksin osalta on pakko hehkuttaa Patykan body milkiä, jonka tuoksu on vaan niin ihana ja koostumus kevyt, että voisin ihan jo siksi käyttää tätä useita kertoja päivässä. Kesäkuun boksista löytynyt saman sarjan vartalonkuorinta on ollut kesän lemppareita, joten merkki tulee varmasti näkymään kylppärissä jatkossakin.

Luonnonkosmetiikan meikkejä on tullut testailtua toistaiseksi hyvin vähän, joten niitä on aina kiva saada kokeiluun. Boksin Couleur Caramelin huulipunakynä sai aikaan blaah-reaktion heti kun näin sen karhunvatukkaisen sävyn, mutta kokeiltuani tuotetta totesin olevani vain ennakkoluuloinen - ehkä tänä syksynä opin vihdoin käyttämään huulipunia tai jos en, niin ainakin tuoksun mantelipuun kukalle.

Jolie box elokuu 2016 Patyka Weleda Couleur caramel

2 kommenttia :

  1. Mä oon jo lukenut jo useammasta postauksesta, miten ihmiset eivät oikein välitä tuosta karhunvatukka-sävystä ja musta taas se on aika kiva! Vaalemapi sävy olisi toki itsellekin helpommin lähestyttävä, mutta koska väri ei ole huulilla superinternsiivinen, niin musta se on hyvä yhdistää ihan arkimeikkiin. :)

    Ihanat kuvat sulla tässä postauksessa! Nuo omenapuun oksat. <3

    Tässä mun syyni boksista: http://yhdessakasvokkain.blogspot.fi/2016/08/jolie-box-nro-3-elokuu.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en olis varmaan edes harkinnut tota sävyä, vaan valinnut jonkun ihan muun ja taatusti vaaleamman, jos olisin voinut itse päättää. Mutta se tässä onkin kivaa, että tuleekin kokeiltua sellasiakin mitä ei itse valitsisi ensimmäisenä. Itsekin yllätyin miten kivalta sävy huulilla lopulta näytti.

      Just eksyin hetki sitten instagramin kautta lukemaan sun postausta - hyvä sattuma! :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit!