perjantai 16. lokakuuta 2015

Voi keinua heinässä heiluvassa


Jo kolmatta kuukautta jatkuneen salaojaremontin takia on pihan syyskukat jääneet täysin laittamatta. Ankean näkönen piha kaipasi kuitenkin edes jotain, joten joku puska oli saatava.

Samalla reissulla löytyi kierrätyskeskuksesta Kermansaven amppeli, joka sopiikin täydellisesti talon henkeen. Kyseisen Heinä-sarjan nimi-mukeilta tuskin kukaan ikäiseni tai vanhempi on voinut välttyä, mutta amppeleitapa en muistanut sarjaan kuuluvan. Nyt kun pahimmasta Heinä-villityksestä on jo useita vuosia, tämä näyttää mun silmään taas ihan kivalta!

2 kommenttia :

  1. Kuule mä oon suunnitellut just tommosia kanervia parvekkeelle joka ikinen syksy siitä lähtien, kun muutettiin tänne eli vuodesta 2010! Arvaa, onko niitä hankittu kertaakaan. Että suuret peukut sinne! Tosi kivan näköinen kyllä toi, ja ruukku on kieltämättä taas ihan eri tavalla kivan näköinen kuin silloin jokunen vuosi sitten. Niitä mukeja en tosin kyllä varmaan edelleenkään sietäisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon näitä nyt muutamana syksynä saanu hankittua. On kivoja kun niillä pärjää koko talven yli! Ja joo ne mukit ois kyllä ehkä edelleen too much, se niiden muoto ei oikein puhuttelu mua :D

      Poista

Kiitos kun kommentoit!