keskiviikko 30. toukokuuta 2012

11 viikkoa

Koirauutisia hauhau!

Täytin eilen 11 viikkoa ja kun minut tänään kotona punnittiin, painoin jo 5,6kg! Tällä hetkellä tavoitteeni on kasvaa suurimmaksi sheltiksi ikinä, jotta voin voittaa kaikki painissa ja hallita maailmaa.

En mä syö, mä vaan haistelen!
Merkkipäiväni kunniaksi Anne oli eilen koko päivän kotona ja me käytiin ulkona tooooosi monta kertaa. En tiiä miks, mutta sain aina hirveesti kehuja kun keksin pissata sinne ja Anne oli kauheen ilonen.


 Muuten oon ollut tosi kiltisti, vaikka välillä vähän kiusaankin Annee ja Markusta ja testailen niiden hermoja. Päivisin keräilen voimia ja mietin metkuja. Tänään Anne unohti aamulla kylpyhuoneen oven auki ja kävin kakkimassa niille suihkun lattialle yllätyksen, jonka ne löys vasta illalla...hihhihhi...olinpas hauska!


4 kommenttia :

  1. Oho, 5,6 kiloa, se on jo melkein Tepon (5kk) kokoinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Siis tuo koira vaan kasvaa silmissä! Korkeutta ei tällä viikolla olla vielä mitattu, mutta sitäkin on varmaan tullut taas lisää...Apuaaa :D

      Poista
  2. Laaban on päättänyt vaihtaa rotua ja kasvaa collieksi :D Wilson painoi 11vko 2,7kg ja näyttäisi varmaan ihan rääpäleeltä teijän pennun rinnalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten Wilson on vielä niin pieni :D Mä oon kans alkanut epäillä, että onkohan pentueeseen vahingossa joutunut yksi Collien poikanen!

      Poista

Kiitos kun kommentoit!